Garantie

De Calmenta producten hebben allemaal één jaar garantie tegen elektronische en mechanische defecten.
Gedurende de garantieperiode zullen wij van Calmenta het product gratis herstellen of vervangen op voorwaarde dat het defect niet werd veroorzaakt door verkeerd gebruik of verkeerde behandeling, nalatigheid, normale slijtage, accidentele schade of wijzigingen aangebracht door de koper.
 

Stappenplan productgarantie

Wil je aanspraak maken op de productgarantie, dan hebben wij daarvoor het volgende stappenplan opgesteld:
  1. Je informeert ons met een e-mail (info@calmenta.nl) over jouw klacht. Indien mogelijk graag foto’s bijvoegen waarop eventuele defecten zichtbaar zijn. Tevens stuur je een kopie van het aankoopbewijs (factuur) als bijlage mee als je het product niet via onze webshop hebt gekocht. 
  2. Wij sturen je een e-mail met onze reactie. Soms al met een oplossing, maar meestal vragen wij je het complete product te verzenden naar ons postadres. De kosten voor het retour sturen komen voor jouw rekening, tenzij de klacht zich al direct voordoet bij ontvangst van het product. Dan zullen wij een retourlabel toesturen. 
    Postadres voor retourneren: Calmenta, Nieuwgraaf 52B, 6921RK, Duiven
  3. Je ontvangt van ons via e-mail een ontvangstbevestiging en wij onderzoeken jouw klacht. De uitslag van dit onderzoek (herstel of vervanging) ontvangt je uiterlijk twee weken na ontvangst van het door jou geretourneerde product. Natuurlijk doen wij ons best om deze periode zo kort mogelijk te laten zijn.